måndag 13 april 2015

Raw food frukost hela veckan lång

Raw Food Kristinas läckra blåbärscheesecake, mashallah

Jag har problem med frukostar. Eller inte egentligen. Jag äter inte så mycket till frukost alls. Jag dricker ett litet glas apelsinjuice med bipollen och kanelte och sedan, om det finns, också någon slags dadel/sesamfrönmix av något slag.

Jag vill ha mer inspiration på olika slags juicer jag kan dricka på morgonen och vad jag kan äta till. 

Söndag: Blueberry milkshake (blå)
Måndag: Jungle Juice (lila)
Tisdag: Strawberry lemonade (röd)
Onsdag: Dreamsickle Juice and Popsickle (orange)
Torsdag: Sunburst juice (gul)
Fredag: Piña Kale-Ada smoothie (grön) eller Mint Basil Julep (grön) eller Lucky Charm smoothie (grön)
Lördag: Piña Kale-Ada smoothie (grön) eller Mint Basil Julep (grön) eller Lucky Charm smoothie (grön) alltså samma som dagen innan

Recepten finns här

Vad ska jag äta då?

Söndag: Regnbågskaka eller Strawberry shortcake
Måndag: Chokladkaka och banana nice cream
Tisdag: Energy bars with cherry drizzle
Onsdag: Pumpkin Spice Frappucino samt pumpkin pie brownie
Torsdag: A Sunny Day Carrot Cake 
Fredag: Cherry Cheesecake
Lördag: Candy Corn Cheesecake 

Recepten finns här