fredag 1 juli 2016

Flavon - ger dig energi igen

Du kan beställa den genom att klicka på länken som följer: Flavon.se
Jag har under fem veckor provat en ny terapi som heter Bioresonansterapi. Den har hjälpt mig att få tillbaka min energi igen. Den hjälper även mot allergier - och kan behandla allergier och den tar också reda på vilka allergier man har samt vad man är överkänslig mot. Jag har samtidigt tagit ren Aloe Vera och dess synergiska effekt har varit oehört bra. Jag har inte längre gaser i magen och jag har fått energi efter varje behandling, trots att jag sovit 3-4 timmar varje natt, haft långa arbetspass och fastat från 2.00-22.30. 
Nu har jag ytterligare en energiprodukt snart i min hand. Den kommer från Flavon och de som använt produkten lyser av välmående och energi och i deras närhet höjer man sin egen energi bara av att vara nära dem.
Låter fantastiskt!
Om du vill vara med och bli pigg igen, få starka tänder och energi, hör då av dig till mig. Jag har nämligen börjat sälja dessa produkter eftersom jag har sett dess effekter. Vad gäller bioresonansterapin samarbetar jag med en kvinna som jag går hos, det är alltså inte jag som ger terapi, jag säljer bara Aloe Vera och Flavon.
Jag skickar en länk som du kan använda dig för att veta mer om Flavon och beställa produkter.
Om du vill kan du gå in på den här länken Flavonmax och titta på Flavonvideon eller beställa redan idag, eller klicka på videon här under: 


När du bestämt dig för att bli piggare nås jag genom facebook och via e-mail:
Då kan du välja att få Flavonprodukterna presenterade personligen eller så kan du beställa på nätet, via mitt id-nr direkt.  

Facebook: Pernilla K Hammar

email: p_simonsson20@hotmail.com

Vill du beställa direkt går du till Flavon och beställer via mitt id-nr som 
är M-436520 på den här sidan: Flavon

Vi blir fler och fler som säljer Flavon, varav jag är en av dem. Här är min sida där du kan beställa direkt. http://healthwithflavon.com/M-436520